ריקי לוי דינר

ריקי לוי דינר

טור אישי על הורות, זהות, נשיות, וכל מה שנוגע בבטן הרכה שלנו.

לכניסה



עוד באו-מאמא


על חומצות שומן אומגה 3 בהריון ולאחר לידה
הדרישה לאומגה 3 גוברת בהיריון, ובמיוחד בטרימסטר השלישי ובחודשים הראשונים לחייו של התינוק. חומצת שומן אומגה 3  DHA משמשות רכיב חיוני עיקרי במבנה המוח וחשובות להתפתחות תקינה של מערכת העצבים והראייה בעובר.
מומחי "אלספה"

*צריכת דגים נאים אסורה בהריון
*צריכת דגים נאים אסורה בהריון
מהן חומצות שומן אומגה 3?


חומצות שומן אומגה 3 הן משפחה של חומצות בעלות מבנה כימי אופייני משותף. גוף האדם אינו יכול לייצרן ואנו חייבים להשיגן מהמזון או מתוספי תזונה. מבין חומצות השומן במשפחה זו בולטות חומצות השומן  DHA ו-EPA שמצויות בחסר בתזונה בעולם המערבי והמתפתח. DHA ו-EPA מצויות כמעט באופן בלעדי במזונות מהים. חומצות אלו חשובות לכל אחד ובכל גיל, אך יש להן חשיבות מיוחדת בתקופת ההיריון וההנקה.


החשיבות הייחודית של אומגה 3 (DHA ו-EPA) בתקופת ההיריון וההנקה:


הדרישה לאומגה 3 גוברת בהיריון, ובמיוחד בטרימסטר השלישי ובחודשים הראשונים לחייו של התינוק. חומצת שומן אומגה 3  DHA משמשות רכיב חיוני עיקרי במבנה המוח וחשובות להתפתחות תקינה של מערכת העצבים והראייה בעובר. מחקרים רבים מצביעים על כך  שתוספת אומגה 3 מטיבה עם מהלך ההיריון והתפתחות התינוק.  לעובר ולילוד צורך מוגבר  בחומצות השומן- DHA לכן חשוב שהאם תספק לו את הכמות הדרושה, דרך השלייה בתקופת ההריון או חלב האם לאחר הלידה.


על פי המלצות ה- NIH National Institude of Health)  ) ארגון הבריאות האמריקאי.  בנשים הרות יש לעלות את  צריכת ה- DHA ל-300 מ''ג ליום לפחות.  ההמלצה לצריכת אומגה 3 כוללת המלצה לשילוב של DHA ו- EPA.


גניקולוגים רבים בארץ ובעולם מכירים בחשיבות אומגה 3 במהלך ההריון וממליצים לנשים בהריון לצרוך אומגה 3 באופן קבוע.



להוסיף תגובה
שם
דואר אלקטרוני
נושא
תוכן

כל תמונה היא סיפור 

*לכניסה לגלריות לחצו כאן

 

 

עוד באו-מאמא

 

ידיים, משפחה, ניוזלטר או-מאמא

ניוזלטר שבועי

אחת לשבוע מקבלים חברי מועדון O-mama ישירות לתיבת המייל שלהם, ניוז לטר הכולל מגוון תכנים בנושא משפחה והורות.

*ההרשמה חינם.

לכניסה לחצו כאן 

 

הרשמה לניוזלטר או-מאמא

שם פרטי
משפחה
דוא"ל
Powered by Artvision | Truppo Websites