ריקי לוי דינר

ריקי לוי דינר

טור אישי על הורות, זהות, נשיות, וכל מה שנוגע בבטן הרכה שלנו.

לכניסה



פעילות גופנית בזמן הריון

פעילות גופנית בזמן הריון

חשוב לשמור במהלך ההריון על רמה מסוימת של פעילות גופנית. אם התעמלת לפני ההריון – תוכלי לעשות (כמעט) כל מה שעשית קודם, אם לא התעמלת מעולם ישנן פעילויות...

מאת: אורי לאוגומר

פעילות נשים הרות בחדר הכושר

פעילות נשים הרות בחדר הכושר

מחקרים מורים כי בעקבות פעילות גופנית נשים מאומנות הראו נוכחות מוגברת עד פי 3 של הורמוני אנדורפינים, שהינם משככי כאבים טבעיים של הגוף, במהלך הלידה, ונוכחות מועטה של הורמוני חרדה.
יובל קפיטולניק

על תועלות הפעילות הגופנית בהריון ולאחר הלידה

על תועלות הפעילות הגופנית בהריון ולאחר הלידה

ממחקר חדש שהוצג בכנס השנתי של American Physiologic Society עולה כי לפעילות גופנית במהלך ההיריון יש תועלת קרדיווסקולרית לא רק עבור האם אלא גם עבור העובר.
צחי נחום

עובדות מהבטן: הריון ופעילות גופנית – חלק ב'

עובדות מהבטן: הריון ופעילות גופנית – חלק ב'

אחרי שהבנו (בחלק א) מהם היתרונות בפעילות גופנית בזמן ההריון, ולפני שאתן מסתערות על חדרי הכושר, כדאי לדעת מתי אסור ומתי חשוב להתייעץ עם רופא
מולי אפשטיין

עובדות מהבטן: הריון ופעילות גופנית – חלק א'

עובדות מהבטן: הריון ופעילות גופנית – חלק א'

בניגוד לעבר, כיום מקובל לחשוב שפעילות גופנית בטוחה ומומלצת לנשים עם הריון בריא. בין היתרונות: הפחתת העלייה במשקל, מניעת כאבים בגב התחתון וסיכון נמוך יותר ללידה בניתוח. הכל על התועלת בפעילות גופנית בהריון
מולי אפשטיין

כל תמונה היא סיפור 

*לכניסה לגלריות לחצו כאן

 

 

עוד באו-מאמא

 

ידיים, משפחה, ניוזלטר או-מאמא

ניוזלטר שבועי

אחת לשבוע מקבלים חברי מועדון O-mama ישירות לתיבת המייל שלהם, ניוז לטר הכולל מגוון תכנים בנושא משפחה והורות.

*ההרשמה חינם.

לכניסה לחצו כאן 

 

הרשמה לניוזלטר או-מאמא

שם פרטי
משפחה
דוא"ל
Powered by Artvision | Truppo Websites